מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין מזונות

    חיפוש אחר עורך דין מזונות אינו חייב להיות משימה מפרכת, פנו אל משרד עורכי הדין AY, יוסף אמר, ותוכלו לקבל את השירות המקצועי ביותר בתחום. עורכי הדין במשרד שמו להם  כערך עליון את ההגנה על האינטרסים של לקוחותיהם. משרדנו מקפיד על הענקת יחס אישי ואדיב לכל אורך הדרך ופועל במרץ לקידום של ההסכם הטוב והראוי ביותר עבורכם.

    באילו תחומים עוסק עורך דין מזונות ?

    תחום עיסוקו של עורך דין מזונות הוא רחב וכולל עיסוק בזכאות ובגובה התשלומים החודשיים אשר מי מבני הזוג יקבלו. חשוב להבין כי נושא זה מורכב מאוד ובמצבי פרידה\גירושין תידרש ללא ספק בקיאותו של עורך דין מיומן ומנוסה אשר יקפיד לשמור על הזכויות והאינטרסים שלכם.

    • מזונות אישה – חובת תשלום מזונות אישה קיימת כל עוד בני הזוג נשואים. הזכאות למזונות וגובה התשלום ייקבע במסגרת תביעת המזונות לאחר החלטתו של בית המשפט בנושא. השיקולים בתביעה זו יהיו רמת ההשתכרות של שני בני הזוג, רמת החיים אליה התרגלה האישה במהלך חיי הנישואין, נכסי האישה במידה וקיימים, רמות החיים של הבעל ושכלול של נסיבות אשר עשויות לשלול את זכות האישה למזונות.
    • מזונות ילדים – תשלום מזונות ילדים אינו תלוי בהכנסות בני הזוג ומתמקד בצרכיו של הילד. הסכם לגבי גובה תשלום המזונות צריך להיקבע במהלכו של הסכם הגירושים, והוא חייב להיות בגובה המתאים על מנת שיאפשר מענה לכל צורך הכרחי של הילד.

    עורך דין מזונות

    עורך דין מזונות ילדים

    זוגיות שאינה צלחה וכעת מובילה אתכם אל עבר בית המשפט לענייני משפחה לקראת פרידה\גירושין עשויה להציב מכשולים רבים בפניכם אשר יתגלמו במאבקים בלתי פוסקים בבית המשפט. על מנת לקצר את התהליך ולהקל עליו, פנו אל משרד עורכי הדין AY, יוסף אמר, ותוכלו לקבל את הייעוץ, הליווי והייצוג המשפטי אשר יגן על הצרכים שלכם ויפעל לשם שמירה על זכויותיכם והאינטרסים שלכם עד להשגת הסכם ראוי עבורכם.

    ידועים בציבור - דעו את זכויותכם

    מאמרים נוספים

    עורך דין גירושין בעל וותק רב

    עורך דין גירושין עורכי דין שמתמחים בליווי תהליכי גירושין הם דמויות מפתח בכל תהליך ועבור כל זוג. הם יודעים מה דורשת המערכת המשפטית מהזוגות, על מה צריך לדבר ולהחליט, הם יכולים לסייע רבות בהרגעת הרוחות ובהצמדות לדברים החשובים (חלוקת הרכוש וקביעת...
    להמשך קריאה

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך