מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין צוואות

    המציאות מוכיחה כי בבוא היום, כל אדם עשוי להזדקק לשירותיו של עורך דין צוואות וירושות. זאת לאור העובדה כי זהו דרכו של העולם, אנשים בסופו של דבר מסיימים את חייהם בשלב מסוים ולאחר לכתם ישנו צורך לטפל ברכוש ובנכסים אשר הותירו. משרד AY, יוסף אמר, יעמוד לשירותכם ברגעים בהם תרצו לערוך צוואה או לממש את הזכויות אשר מצוינות בצוואתו של אדם קרוב.

    עורך דין צוואות – תחומי העיסוק

    תחום עיסוקו של עורך דין המתמחה בענייני צוואות וירושות כולל את התחומים הבאים:

    • עריכת צוואות – קיימות ארבע צורות לכתיבת הצוואה, צוואה בכתב יד, צוואה בעדים, צוואה בפני רשות וצוואה בעל פה. על מנת לוודא כי צוואתכם תהיה בעלת תוקף חוקי גם לאחר לכתכם, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין צוואות וירושות.
    • טיפול במימוש והתנגדות לצוואה – בכדי לממש צוואה ישנו צורך בהגשת בקשה לקבלת צו קיום צוואה על ידי עו"ד מקצועי. ומנגד, במידה וישנה התנגדות למצויים בצוואה, יש להגיש את ההתנגדות למתן צו קיום צוואה בתוך פרק זמן אשר הוקצב לכך על ידי הרשם לענייני ירושה.
    • חלוקת עיזבון על פי צו ירושה – במידה ולא קיימת צוואה למנוח, הרי שהעיזבון יחולק על פי דין. פעמים רבות עשויות להתעורר מחלקות רבות לאור קביעת צו הירושה אשר נועדו ללבן את המחלוקות שבין היורשים השונים ולוודא כי כל יורש מקבל את חלקו, ולכן מומלץ להיעזר בעו"ד אשר מתמחה בתחום הצוואות והירושות.

    משרד עורכי דין צוואות: דואגים לביטחון הכלכלי של המשפחה

    פנייה אל משרד עורכי הדין AY, יוסף אמר, לשם עריכת צוואה תעניק לכם את האפשרות לוודא כי כלל היורשים שלכם יקבלו בבוא היום את כל אשר מגיע להם. כך תוכלו כבר מעכשיו לוודא כי יקיריכם יוכלו לזכות לביטחון הכלכלי גם בשעה שלא תוכלו להיות פה ולדאוג להם.

    עורך דין צוואות וירושות

    עורך דין צוואות מנוסה

    בישראל נהוגים ומוכרים כמה סוגים של צוואות שיכולות להישאר ולהיחשף לאחר מותו של אדם והתוכן שלהן יכובד ויבוצע הלכה למעשה. אמנם אותו אדם כבר לא בין החיים על מנת לבחון או לברר לעומק סוגיות שעולות מהצוואה אך הנטייה הברורה של רשויות החוק במדינה היא לכבד את הצוואה כלשונה. עורך דין צוואות הוא הדמות המקצועית לקבל ממנה גם מידע בנוגע לדרך הנכונה והדרושה לערוך צוואה ובמידת הצורך הוא גם יהיה מי שיחתום עליה כעד ונציג החוק. עריכת הצוואה היא נושא שצריך להקדיש לו לא מעט תשומת לב ומחשבה וכיום מומלץ לכל אדם לעשות את זה, ללא קשר לגילו.

    האם חייבים עורך דין צוואות בשביל לכתוב צוואה?

    מכיוון שיש כמה סוגים של צוואות הרי שלא עבור עריכה של כולם חייבים נוכחות צמודה של עורך דין צוואות. ישנם כללים שחשוב לדעת עליהם ולהקפיד על ביצוע שלהם אך בכל מקרה ההמלצה היא לערב בפעולה עורך דין, מה שיקנה לצוואה משנה תוקף. כאשר עורך דין יהיה נוכח בעת עריכת הצוואה הוא יוכל לסייע בבחירת הנוסח כך שלא תהיינה מחלוקות או שלא יהיו נושאים לא ברורים עד הסוף. בנוסף, אם לאחר פטירתו של אותו אדם תוגש תביעה לביטול הצוואה – עצם היותה ערוכה בנוכחות עורך דין יפחית את הסיכויים שבית המשפט יסכים לביטול.

    החשיבות של עריכת צוואה בצורה מושכלת ונבונה

    כל אדם רוצה לוודא שהוא מחלק את הכספים והרכוש שלו בצורה כזאת שלא תהיינה שום שאלות או מחלוקות בנוגע לחלוקה. לשם כך חשוב לערוך צוואה ברורה, חוקית ומסודרת וכמובן לדאוג להפקיד אותה אצל רשם הצוואות על מנת שתיחשף בבוא העת. עורך דין צוואות יכול לסייע בכל התהליך, מההתחלה ועד הסוף, כולל מתן הסברים אודות הסוגים השונים של צוואות וההבדלים ביניהם. זו הדרך הנכונה לפעול על מנת להבטיח את קיום הצוואה.

    מתעניינים במידע או סיוע לגבי עריכת צוואה ? פנו אל משרד עורכי דין יוסף אמר וקבלו גם את המידע המתאים והנכון לכם תוך כדי ליווי צמוד.

    עורך דין צוואות

    מידע נוסף בנושא

    עורך דין לענייני צוואה

    אם הגעתם להחלטה שאתם מעוניינים לכתוב צוואה ואתם מתלבטים כיצד להבטיח שרכושכם יחולק בהגינות ושווה בשווה לאחר מותכם או שחלילה אתם נמצאים בעיצומו של מאבק משפטי הנוגע לירושה משפחתית כדאי להיוועץ עם עורך דין צוואות. משרד עורכי דין יוסף אמר בעל ניסיון בתחום זה ויוכל לתת מענה מקצועי כיצד עליכם לנהוג במצבים השונים.

    עוד צוואות – האם ניתן לנסח מחדש צוואה קיימת?

    התשובה היא כן. עורך דין צוואות יכול בהחלט לסייע לכם בניסוחה של צוואה קיימת. מדוע זה חשוב? משום שיש אנשים שמשנים סטטוס או קונים רכוש או נכסים נוספים לאחר כתיבת הצוואה, וכעת הם רוצים להוסיף את השינויים הללו לצוואה הקיימת באופן נכון כך שיהיה תקף עלפי החוק. דוגמה לכך היא אדם שנישא מחדש לאחר שהתאלמן ומעוניין להוריש לאישתו החדשה חלק או כל נכסיו. עוד דוגמה היא אם המצווה התגרש והוא מעוניין להסיר את אישתו לשעבר מצוואתו. הדבר נכון גם לגבי הוספת נכדים או צאצאים חדשים שהתווספו למשפחתו של המצווה.

    במשרד עורכי דין יוסף אמר תוכלו למצוא צוות אמין בעל מוניטין שיוכל לסייע לכם בכל סוגייה משפטית בתחום זה.

    שירותים שנותן עורך דין צוואות

    עורך דין צוואות הוא בעל תפקידים רבים, ביניהם תמצאו: ניסוח משפטי מדויק לכתיבת צוואה חדשה, שינוי הנוסח באופן נהיר יותר של צוואה קיימת, הפקדת הצוואה שלכם בידיו של הרשם לענייני ירושה ועוד שירותים נוספים למשפחתו של המנוח. כמו כן, הוא יכול לעזור לכם לכתוב את הצוואה באופן שאינו משתמע לשתי פנים כך שהנוסח שלה יהיה מדויק וברור.

    אם כבר נכתבה צוואה בסיועו או עם מול עדים באופן פרטני, וזהו רגע פתיחת הצוואה, ייתכן כי תיתקלו ברגשות קשים מצידם של חלק מהיורשים. דוגמה מצוינת לכך היא במקרה שבו ירגיש אחד היורשים כי חלקו בירושה אינו הוגן וכי זאת בשל פתיחתה של צוואה ישנה במקום אחת מעודכנת, שנכתבה לאחריה ובה הדברים הכתובים הם אחרים. כמו כן אתם עלולים לשמוע טענה המסתייגת מכשירותו של המנוח בעת כתיבת הצוואה. יש לא מעט מחלוקות אשר שופט הוא זה שיכריע לגבי היורש. זהו ה רגע שבו אתם זקוקים לעורך דין יותר מתמיד, שכן הוא יוכל להבהיר את טענותיכם וזכויותיכם באופן המיטבי ביותר לשופט.

    מאמרים נוספים

    עורך דין גירושין בעל וותק רב

    עורך דין גירושין עורכי דין שמתמחים בליווי תהליכי גירושין הם דמויות מפתח בכל תהליך ועבור כל זוג. הם יודעים מה דורשת המערכת המשפטית מהזוגות, על מה צריך לדבר ולהחליט, הם יכולים לסייע רבות בהרגעת הרוחות ובהצמדות לדברים החשובים (חלוקת הרכוש וקביעת...
    להמשך קריאה

    עורך דין לענייני גירושין

    על מנת לסיים קשר נישואין זוגי צריך לפנות אל עורך דין לענייני גירושין על מנת לבצע את התהליך בצורה מסודרת ותוך כדי השגת הסכמות של שני הצדדים. במקרה האידאלי והאופטימלי יהיה עורך דין אחד שייצג את שני הצדדים וידאג שהם...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך