מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין נזיקין

    עורך דין דיני נזיקין יהיה איש המקצוע אשר יעמוד לשירותכם ויסייע בתביעות בשעה שנפגעתם בעקבות תאונת דרכים, עבודה או כל תאונה אחרת שהסבה לכם נזק רכושי, נזק גופני או כל נזק אחר. אם בעקבות רשלנות רפואית או בעקבות פציעה שנבעה מהשירות הצבאי שלכם. משרד עורכי הדין AY-יוסף אמר, יעמוד לצדכם ברגעים הקריטיים הללו ויסייע בהשגתו של הצדק והפיצויים הדרושים לכם על מנת שתוכלו להשתקם מן הפציעה או להמשיך להתמודד עמה במהלך היום יום בצורה היעילה ביותר.

    לא מוותרים על עזרתו המקצועית של עורך דין דיני נזיקין 

    על מנת שתוכלו לקבל את הפיצוי המקסימלי בגין נזקי גוף לאחר תאונה או מחלה, בשל נזק נפשי או רכושי, יהיה עליכם לעצור לרגע, לתכנן את דרך הפעולה העדיפה ולפנות אל עורך דין דיני נזיקין. חשוב לדעת כי תביעות לפיצויים בגין נזקי גוף, נפש או רכוש עשויות להיות מורכבות ומסובכות ביותר, על כן חשוב לוודא כי אתם בוחרים נכונה את עורך הדין אשר ינהל את תיק התביעה שלכם.

    עורך דין העוסק בדיני נזיקין יאתר בעבורכם את הדרך הנכונה בטיפול תיק התביעה. לשם כך יזדקק למסמכים שונים:

    • מסמכים אשר מתעדים את הטיפולים הרפואיים.
    • צילומים.
    • עדויות וחוות דעת רפואיות המוכיחות קשר סיבתי בין המעשה הפוגע לבין הנזק ממנו אתם סובלים.
    • כל פנייה לגורמים אחרים בנושא, דוגמת ביטוח לאומי.
    • הוכחה על עצם קיומו של נזק וההיקף שלו.

    עו"ד מקצועי ישכלל את כלל המסמכים והעדויות הללו לידי תיק תביעה איכותי אשר לבטח יסייע בקבלת הפיצוי לו אתם זקוקים.

    משרד עורך דין נזיקין מומלץ

    יש לציין כי במקרים רבים חשוב יהיה לפנות אל עורך הדין סמוך לזמן הפגיעה ככל האפשר. זאת על מנת שתוכלו לקבל את ההכוונה והייעוץ המתאים בנוגע לצעדים הבאים שיהיה עליכם לנקוט. זאת לרבות פנייה לגופים שונים כמו הביטוח הלאומי, חוות דעת, חברות ביטוח מוסדות רפואיים ועוד. אין סיבה לבזבז זמן, תיקים אלו עשויים לארוך זמן רב בבתי המשפט ועל כן מומלץ להתחיל את הטיפול בהם מוקדם ככל הניתן.

     

    עורך דין דיני נזיקין

    קובץ PDF להורדה
    פנו עוד היום לעורך דין נזיקין לייעוץ טוב

    מידע נוסף בנושא

    עורך דין דיני נזיקין

    במהלך חייו של כל אדם הוא עלול למצוא את עצמו בסיטואציות שונות אשר עשויות להוביל אותו לתבוע בגין נזיקין. מטרת התביעה היא להשיג פיצוי עבור אותו אדם אשר בוצעה בו פעולה מסוימת ברשלנות או במזיד וגרמה לו לנזק. במדינת ישראל חל חוק התיישנות. מה קורה במצב כזה? האם ניתן עדיין לתבוע? את התשובות לכל השאלות הללו תוכלו לקבל בייעוץ עם  עורך דין נזיקין יסביר לכם בדיוק מהם זכויותיכם. במשרד עורכי דין יוסף אמר תמצאו צוות המתמחה בנושא זה שישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם.

    עורך דין נזיקין יכול לסייע לכם גם לאחר הזמן הקבוע בחוק

    החוק קובע כי אדם יכול לתבוע תביעת נזיקין עד שבע שנים מקרות המקרה שבגינו הוגשה התביעה. אם חלף זמן זה חלה התיישנות על המקרה ואי אפשר להגיש תביעה.

    למרות ההתיישנות, ישנם סייגים לעניין זה כמו במקרים שבהם מעורב קטין כאשר קרה המקרה עליו מדובר או אם הנזק שנגרם לתובע התגלה לאחר שנים רבות מאותה פעולה רשלנית שבוצעה בו.

    עורך דין לענייני נזיקין – נרחיב על המקרים

    במקרה שבו מדובר בקטין אשר לא היה כשיר להגיש תביעה, או כלל לא ידע כי הוא זכאי לפיצוי בגין אותו מקרה, ההתיישנות שחלה לאחר שבע שנים אינה תקפה, ולמעשה תחל מהרגע שבו לקטין מלאו 18 שנים. כעת הוא יוכל להגיש תביעת נזיקין עד שימלאו לו 25 שנים בסיועו של עורך דין נזיקין.

    גם במקרה שבו התרחש נזק אשר תוצאותיו התגלו לאחר שנים רבות מקרות מקרה. למשל, כפי שעשוי לקרות בהליך רפואי מסוים אצל מטופל. כל זמן שניתן להוכיח כי: בוצעה פעולה רשלנית, נגרם נזק בעקבותיה ויש הוכחה הקושרת את הפעולה שנעשתה לנזק שנגרם וכל זאת ניתן להוכחה טרם חלפו עשר שנים מקרות המקרה, אזי ניתן להגיש את התביעה.

    המקרה האחרון שניתן להגיש בו תביעה לאחר תום תקופת ההתיישנות הוא כאשר התובע כלל לא היה מודע כי יש בידיו את הזכות לתבוע (התיישנות שלא מדעת) אך במקרה זה חובת ההוכחה לדבר חלה על התובע.

    מהו הפתרון?

    מצבים אלו מורכבים ודורשים ידע וניסיון רב בהצגת הפרטים מול שופט בבית משפט. לכן מומלץ להסתייע במשרד עורכי דין יוסף אמר אשר שמם הולך לפניהם בתחום הנזיקין ויוכלו לתת לכם מענה וייעוץ מקצועי לאורך כל התהליך.

    מאמרים נוספים

    עורך דין גירושין בעל וותק רב

    עורך דין גירושין עורכי דין שמתמחים בליווי תהליכי גירושין הם דמויות מפתח בכל תהליך ועבור כל זוג. הם יודעים מה דורשת המערכת המשפטית מהזוגות, על מה צריך לדבר ולהחליט, הם יכולים לסייע רבות בהרגעת הרוחות ובהצמדות לדברים החשובים (חלוקת הרכוש וקביעת...
    להמשך קריאה

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך