מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין ומגשר גירושין

    משרד עורכי הדין AY, יוסף אמר, הוקם על ידי עורך דין יוסף אמר עורך דין ומגשר גירושין. ניסיונו של יוסף מעניק ללקוחות המשרד את הסיכוי הטוב ביותר להגיע אל משא ומתן מוצלח בעת הליך הגירושין, זאת גם בשעה שאתם בוחרים לסיים  את מערכת היחסים בינכם מחוץ לכותלי בית המשפט במהלכו של תהליך גישור גירושין. הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו ולקבל את הסיוע המשפטי המוביל בתחום זה.

    איך מתגרשים בשלום בעזרתו של עורך דין ומגשר גירושין?

    אם גם אתם מרגישים שזו כבר סופה של מערכת היחסים שלכם וכי הגיע הזמן להתגרש, וודאו כי אתם מתחילים את התהליך בצורה הנכונה. פנו אל עורך דין ומגשר גירושין על מנת לקבל את כל המידע לו אתם זקוקים בנוגע לאפשרויות השונות העומדות בפניכם. תפקידו של מגשר הגירושין יאפשר לכם להגיע להסכמה משותפת עם החצי השני בנוגע לנושאים מהותיים, זאת מבלי שכל אחד המצדדים ירגיש כי הוא נאלץ להתפשר על כל אותם נושאים אשר מהותיים בעבור. העבודה מול עורך הדין המגשר תכלול את השלבים הבאים:

    • חתימה על הסכם הגישור אשר נועד להסדיר את מערכת היחסים בין שני הצדדים לבים המגשרים. זאת על מנת להבטיח כי התהליך יהיה תקין מבחינת החוק.
    • לאחר חתימה על ההסכם ניתן להתחיל בפגישות. במהלכן יועלו הנושאים השונים אשר יש לבצע החלטה מסוימת לגביהם, לרוב בחלוקת רכוש, משמורת ילדים וכיו"ב.
    • חשוב לציין כי המגשר יהיה פתוח גם לשיחות אישיות עם כל אחד מהצדדים. כך למעשה יאפשר לשניכם לפרוק את אשר רובץ על הלב בפרטיות וכך ליצור את תחושת הביטחון אשר כה דרושה ברגעים שכאלו.
    • ביום המפגשים תתבצע חתינה על הסכם הגירושין עליו שניכם מסכימים. איתו יהיה עליכם לגשת לבית המשפט לענייני משפחה על מנת להחתימו על ידי שופט.

     

    עורך דין ומגשר גירושין

    עורך דין ומגשר גירושין מומחה

    חשוב לזכור כי אין אתם חייבים להתמודד עם תקופה קשה זו לבד, פנו אל משרד עורכי הדין AY, יוסף אמר, ותוכלו לזכות בעזרה המשפטית הנחוצה לכם.

    עורך דין מזונות

    מאמרים נוספים

    עורך דין גירושין בעל וותק רב

    עורך דין גירושין עורכי דין שמתמחים בליווי תהליכי גירושין הם דמויות מפתח בכל תהליך ועבור כל זוג. הם יודעים מה דורשת המערכת המשפטית מהזוגות, על מה צריך לדבר ולהחליט, הם יכולים לסייע רבות בהרגעת הרוחות ובהצמדות לדברים החשובים (חלוקת הרכוש וקביעת...
    להמשך קריאה

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך