מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין לשון הרע

    שירותיו של עו"ד לשון הרע יהיה חיוני בשעה שאתם מגלים כי הופצה עליכם ידיעה או אמירה אשר מביאה לפגיעה באלמנטים שונים של החיים, לרבות מעמד אישי, מקום התעסוקה, יחסים בין אישיים ויחס הזולת. את השירות המקצועי והיעיל ביותר בתחום זה ניתן יהיה לקבל ממשרד AY, אשר נוסד על ידי עורך הדין יוסי אמר. משרדנו חרט על דגלו מקצועיות, יחס אישי, ויעילות משפטית. צוות עורכי הדין של המשרד מחויב לכל לקוח בכל שלב לאורכה של הדרך ויעשה את כל האפשרי על מנת להגן על זכויותיו.

    באילו מצבים נזדקק לשירותו המקצועי של עו"ד לשון הרע ?

    בעידן התקשורת הדיגיטלית חשופים אנו יותר מבעבר לפגיעה מלשון הרע.

    לשון הרע היא דבר שפרסומו עלול

    (1) להשפיל אדם בעיני הבריות או לעשותו מטרה לשנאה, לבוז או ללעג מצדם;

    (2) לבזות אדם בשל מעשים, התנהגות או תכונות המיוחסים לו;

    (3) לפגוע באדם במשרתו, אם משרה ציבורית ואם משרה אחרת, בעסקו, במשלח  ידו או במקצועו;

    לאור העובדה כי השמצה עשויה לפגוע באלמנטים שונים של אדם או עסק, הרי שביצוע פעולה זו עומד בניגוד לחוק איסור לשון הרע. דרך ההתמודדות הנכונה במצבים בהם גיליתם כי הופצו עליכם דברי שקר תהיה פנייה אל עו"ד לשון הרע בבקשת עזרה וקבלת הסיוע המשפטי אשר יכול להעניק לכם.

    הגשת תביעת לשון הרע כרוכה בעמידה במספר תנאים:

    • שמכם הושמץ שלא בצדק.
    • השמצת השם נעשתה בפניו של אדם אחר מלבדכם.
    • השמצת השם נעשתה בפומבי. זאת גם במידה ומדובר על הרשתות החברתיות, קבוצות וואטסאפ, פורומים, רדיו, אינטרנט, שלטי חוצות, שיחה או כל מקום אחר הנחשב לפומבי.
    • העברתם לגורם המשמיץ בקשה לתקן את ההשמצה, להסירה ולפרסם התנצלות – אך הוא סירב לכל בקשותיכם.

    משרד עו"ד לשון הרע

    משרד עורכי הדין AY מעניק את שירותיו המשפטיים בייצוג תיקים העוסקים בדיני הוצאת לשון הרע. משרדנו שם דגש על הענקת השירות האיכותי ביותר בעבור לקוחותיו ועל כך יקפיד על הענקת הייעוץ המשפטי האיכותי הועילי והליווי הצמוד בכל שלב של הדרך.

    מעבר לשירות זה, משרדנו מעניק את שירותיו גם בתחום דיני המשפחה, זאת לרבות גירושין, בוררות, גישור, מזונות, אפוטרופסות וייפוי כוח מתמשך, הסדרי ממון, נזיקין, זאת בנוסף לצווי הגנה וכלל השירותים הכרוכים במשפחה בכלל ובניהם: הצוואות והירושות.

     

    עו"ד לשון הרע שעוזר לכם להגן על המוניטין שלכם

    פנו עוד היום לעורך דין לשון הרע

    מידע נוסף בנושא

    מתי נזדקק לשירותיו של עו"ד לשון הרע?

    במקרה שבו נאמרים עליכם בפומבי דברים שקריים שאינם נכונים וניתנם להוכחה מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין אשר יוכל לסייע לכם לצלוח את התקופה הזו אשר עשויה להיות קשה מנשוא בפרט לאור קיומן של הרשתות החברתיות כיום. אם אדם מסוים ממציא עליכם שקרים ומפרסמם ברבים ולכם יש את ההוכחות כי הדברים שהוא מפרסם הם דברי שקר, תוכלו להציגם בבית המשפט בסיועו של עו"ד לשון הרע שיוכל לשטוח את טענותיכם מול שופט.

     

    באילו תנאים ניתן להגיש תביעה בגין לשון הרע?

    לא כל דבר שנאמר עליכם נחשב כלשון הרע, לכן חשוב להבין מהי ההגדרה של לשון הרע.

    החוק קובע כי לשון הרע היא פרסום שעלול לגרום לאדם או חברה להיות מושפלים בפני קבוצת אנשים. כמו כן גורס החוק שהדבר נחשב אם מנסים להפוך את אותו האדם או החברה למטרה, לגרום לשנאתם, ללעג כלפיהם לבוז או לביזיון בשל משלח ידו, אמונתו הדתית, העדפותיו המיניות, מקום מגוריו, מינו וגזעו.

    אם חוויתם אחד מהמקרים הללו, אל תהססו וגשו מיד לייעוץ עם עו"ד לשון הרע.

    עו"ד לשון הרע

     כל מצב שבו אנו נאלצים להגיע אל כותלי בית המשפט הוא אינו נעים או מומלץ. אך לפעמים נבצר מאיתנו לשבת על הגדר ולקבל את הדברים כפי שהם  מוצגים. אם אתם נמצאים בסיטואציה שבה מוציאים עליכם דיבה רצוי שתיצרו קשר מיד עם עו"ד לשון הרע שיוכל לסייע לכם בעזרת ייעוץ וליווי מקצועי לצלוח את המצב הורכב הזה. משרד עורכי דין יוסף אמר מתמחה בנושא זה ויוכל לסייע לכם בקלות.

    משרד מקצועי ואמין

    כמו בכל תחום בחיים, כאשר מדובר בנושאים בעלי משמעות אקוטית על אופן החיים שלנו, כדאי לשכור למשימה את הטובים ביותר. ממש כפי שבמצב בריאותי הייתם רוצים את הפרופסור הטוב בתחום, כך גם בתחום זה מומלץ להסתייע במשרד עורכי דין יוסף אמר אשר להם ניסיון רב בנושא ויוכלו לייעץ לכם כיצד יש לנהוג במקרים אלו, אילו הוכחות יש לספק מול השופט ועוד.

     

    תביעת דיבה לשון הרע

    אתם מתחזקים זוגיות לתפארת, ויום בהיר אחד היחסים שלכם כבר אינם כפי שהיו תמול שלשום. לעיתים בן זוג אחד מפרק את החבילה ובן הזוג השני אינו יכול לשאת את הכאב או להכיל את הכעס ומוציא דיבה כנגד בן הזוג שבחר להיפרד. במקרה כזה מומלץ להתייעץ בדחיפות עם עורך דין לשון הרע שיסביר לכם את ההשלכות שיש למעשיו של בן הזוג הפוגע ואת זכויותיכם במצב זה. למשרד עורכי דין יוסף אמר ניסיון רב בתחום ויוכל לסייע גם לכם כפי שעשה עם רבים שחוו מצב זהה לשלכם.

    עורך דין לשון הרע בגירושין

     בשנת 2009 שילם גבר לזוגתו סכום של פיצויים שעמד על כ־25,000 שקלים. הזוג לשעבר אשר היה באמצע הליך גירושיהם הוציא דיבה כנגדה וטען כי היא חולת אנורקסיה, מטופלת ע"י פסיכיאטרים  וסובלת ממחלות בנפשה.

    האישה אשר שכרה את שירותיו של עורך דין לשון הרע הציגה בפני השופט הוכחות (על ידי ויתור חסיונה הרפואי) שלא היו דברים מעולם והכול בדיה של בן זוגה.

    באילו מקרים נוספים כדי להיוועץ עם עורך דין לשון הרע מתחום זה?

    לצערנו יש לא מעט מקרים של גירושין שבהם נשים פונות למשטרה בטענת שווא ומעלילות כי בן זוגן נהג בהן באלימות פיזית. כך קרה בשנת 2004 כאשר בית המשפט חייב אישה אשר טענה כי בעלה לשעבר פגע בה פיזית. כאשר הוכח כי אין אמת בטענותיה, היא חויבה בתשלומי פיצויים כלפי בעלה לשעבר. גם במקרה זה, סיועו של עורך דין לשון הרע הביא לכך שבן הזוג אשר זכויותיו נפגעו על ידי שקרים וכזבים, זכה להוציא את האמת לאור וגם זכה בפיצוי כספי הולם.

    מקרים נוספים שבגינם כדאי להיוועץ עם עורך דין מתחום זה הם אם אלמוני קרא לכם בכינויי  גנאי או השמיץ אתכם בפני רבים ואף התעקש וסירב לא לתקן את דבריו שיצאו מפרופורציה במקרה הנתון.

    לשון הרע עורך דין – לאן כדאי לפנות במצב כזה?

    אם נקלעתם למצב שבו מוציאים את דיבתכם או מדברים עליכם רעה, דעו כי יש מה לעשות. משרד עורכי דין יוסף אמר בקיא בתחום זה ויוכל לסייע לכם לצלוח את המהמורה הזו במקצועיות תוך ליווי אישי לאורך כל התהליך.

    מאמרים נוספים

    עורך דין לענייני גירושין

    על מנת לסיים קשר נישואין זוגי צריך לפנות אל עורך דין לענייני גירושין על מנת לבצע את התהליך בצורה מסודרת ותוך כדי השגת הסכמות של שני הצדדים. במקרה האידאלי והאופטימלי יהיה עורך דין אחד שייצג את שני הצדדים וידאג שהם...
    להמשך קריאה

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך