מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי

    בשנת 2000 נחקק חוק בתי משפט לעניינים מנהליים, אשר גורס כי על מנת לשנות את החלטתם של גופים מנהליים כמו עיריות, ועדות ציבוריות או רשויות שונות הקבועות בחוק ניתן להגיש עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי. אם טרם חקיקת החוק ניתן היה להגיש את העתירות אך ורק לבית המשפט העליון (בג"ץ), מה שכמובן היה לוקח זמן רב ומשאבים רבים, מאז החקיקה התהליכים קוצרו באופן משמעותי. אתם מעוניינים להגיש עתירה מנהלית ולא יודעים כיצד להתחיל ולמי לפנות? משרד עורכי הדין יוסף אמר בעל ניסיון רב בעתירות מנהליות ובשינוי החלטות מנהליות, וצוות המשרד ישמח לסייע גם לכם.

    התמודדות עם הוצאה דיבה

    ללא ספק, הוצאת דיבתו של אדם או עסק בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים, לרוב עלולה לגרום לנזקים משמעותיים שלא יסולאו בפז. יחד עם זאת, גם הקו הדק החוצה בין הבעת דעה לגיטימית לבין הוצאת דיבתו של אדם או עסק במרשתת וברשתות החברתיות היטשטש אף הוא, ולעיתים קשה להבדיל בין שני פרסומים. על מנת להתמודד נכונה עם הקושי, ניתן להתייעץ עם עו"ד לשון הרע בעל ניסיון וידע רב, כמו גם בקיאות בפסקי דין תקדימיים בנושא, על מנת לשמור על עצמנו מפני תביעות, כמו גם לשם קבלת ייצוג בבית הדין בתביעה אל מול אדם הוציא את דיבתנו.

    להוכיח את הנזק

    בשגרת היום יום שלנו כולנו חשופים לפגיעות כאלה ואחרות, בין אם מדובר על תאונות עבודה, תאונות דרכים, מקרי רשלנות רפואית או אפילו נפילה לתוך בור שנפער במדרכה בעקבות הגשמים ולא נסתם על ידי העירייה. לעיתים פגיעות אלו נגמרות בשריטה שטחית או חבורה קטנה, אך לפעמים אותן פגיעות עלולות לגרום לנזק משמעותי הרבה יותר אשר ישפיע אפילו על התפקוד העצמאי ועל יכולת ההשתכרות שלנו. במידה ונפגעתם ונגרם לכם נזק אשר משפיע על ההיבטים השונים של חייכם, פניה אל עורך דין נזיקין והגשת תביעה היא הדבר הנכון לעשות על מנת למצות את זכויותיכם ולקבל את הפיצוי שמגיע לכם בעקבות הנזק שנגרם. משרד עורכי הדין יוסף אמר הוא משרד עורכי דין מומחים לדיני נזיקין, לשון הרע וליטיגציה, כמו גם תחומים נוספים, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו מענה מקצועי לכל בעיה או שאלה.

    עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי

    מאמרים נוספים

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה

    עורך דין ידועים בציבור

    להיות ידועים בציבור זה לנהל משק בית משותף בדיוק כפי שעושים את זה זוגות נשואים. הם גרים ביחד, יתכן והקימו משפחה, עובדים ומתפרנסים ונראים בדיוק כמו משפחה רגילה. יתכן שהם חתמו על הסכם ממון שבו מפורטים הרכוש והכספים שכל אחד...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך