מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    הגדרת ידועים בציבור והתהליך

    ידועים בציבור

    יש לא מעט זוגות בישראל שבוחרים שלא להינשא דרך מוסד הרבנות או לא להינשא בכלל. הם מנהלים משק בית משותף משל היו נשואים אך הם נחשבים בתור ידועים בציבור, בין אם הצהירו על כך באופן רשמי ובין אם לא. מדובר במעמד שיש לו גם השלכות משפטיות ולכן חשוב מאד להכיר אותו לדעת באילו נסיבות הוא מתאים ומתן לא. ישנן זכויות סוציאליות שמגיעות לזוגות כאלה בדומה לזכויות של זוגות נשואים ולכן כל זוג צריך לבחון לעומק את הכדאיות של עצם ההצהרה ואת אופן התנהלות החיים הזוגיים או המשפחתיים שלבטח גם הם יגיעו בשלב מאוחר יותר.

    מי יכול להיות מוכר בתור ידועים בציבור?

    ישנם כמה סוגים של מערכות יחסים שבישראל כלל אין להם את האפשרות להינשא – בני זוג מאותו המין, חסרי דת או כאלה שדת והיהדות שלהן מוטלות בספק, מי שנחשב לפסול חיתון מהיבטי דת והלכה ועוד. זוגות כאלה יכולים לחיות במערכת יחסים זוגית לאורך זמן ולקיים את כל השגרה הרגילה של זוגות ומשפחות בתור ידועים בציבור. המשמעות של הצהרת זוגיות זו אצל עורכי דין קשורה למתן רשמיות לקשר הזוגי ולאפשרות לקבל בגינו הטבות סוציאליות כאלה ואחרות. נושא משפטי זה מכלל בקטגוריית דיני המשפחה ולכן חשוב מאד לדעת לפנות לעורך דין העוסק בתחום זה.

    החשיבות של מתן אפשרות אחרת לחיים זוגיים

    במדינה כמו ישראל שבה יש לא מעט קבוצות באוכלוסייה שמנועות מחיתון רשמי דרך הרבנות או שמדובר באנשים שבוחרים בצורה גלויה וברורה שלא להתחתן דרך הרבנות טוב שיש את האפשרות של ידועים בציבור וההכרה הרשמית והמשפטית בסטטוס זוגי זה. כך אפשר להתייחס ליחידה המשפחתית כאל משפחה ואל הקשר הזוגי ככזה, ללא קשר לאופן שבו החליטו בני הזוג לקשור את החיים שלהם זה לזה. בישראל יש לא מעט זוגות שחיים תחת הכרה זו והיא נוחה להם ממגוון טעמים.

    מתעניינים בנושא של ידועים בציבור ובהכרה הרשמית בו ? פנו אל עורך הדין יוסף אמר ותקבלו מענה אמין ומקצועי, עדכני וכזה שתוכלו להתבסס עליו בקבלת החלטות.

    ידועים בציבור

    מאמרים נוספים

    עורך דין גירושין בעל וותק רב

    עורך דין גירושין עורכי דין שמתמחים בליווי תהליכי גירושין הם דמויות מפתח בכל תהליך ועבור כל זוג. הם יודעים מה דורשת המערכת המשפטית מהזוגות, על מה צריך לדבר ולהחליט, הם יכולים לסייע רבות בהרגעת הרוחות ובהצמדות לדברים החשובים (חלוקת הרכוש וקביעת...
    להמשך קריאה

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך