מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין הסכם ממון

    על פי מחקרים וסקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות, כמעט מחצית מהזוגות הנשואים מתגרשים. בעקבות כך, יותר ויותר זוגות שמתכוונים להתחתן גם מודעים למאבקים המשפטיים הכרוכים בגירושין, ובפרט המאבקים המשפטיים אודות הממון והנכסים של הזוגות, ולכן מחליטים יחדיו לנסח הסכם ממון טרם החתונה. על מנת לנסח אותו, מומלץ להתייעץ עם עורך דין הסכם ממון ולשבת יחדיו למשא ומתן אשר עלול להיות מורכב, ולכן חשוב לבחור בעורך דין רגיש ומכיל אשר גורם לכם להרגיש בנוח. ללא ספק, עריכת הסכם ממון היא איננה פעולה פשוטה והיא עלולה להביא עימה מריבות ותסכולים, אך ניתן לבחון אותה גם כמבחן לזוגיות וכהוכחה כי הזוג המאושר מעוניין להינשא מתוך אהבה בלבד ולא מתוך אינטרס כלכלי.

    עורך דין הסכם ממון לזוגות ידועים בציבור 

    בניגוד לדעה הרווחת, גם זוגות אשר ידועים בציבור ואינם נשואים, מבחינה משפטית בעת פרידה צריכים להתחלק ברכושם וממונם, ולכן ההמלצה לעריכת הסכם ממון עומדת בעינה גם לזוגות ידועים בציבור. על מנת לערוך את ההסכם ברגישות המתאימה אך תוך שמירה על האינטרסים הכלכליים של כל אחד מהצדדים, חשוב להתייעץ עם עורך דין הסכם ממון בעל ידע וניסיון אשר סייע לזוגות רבים לנסח ולערוך את ההסכם החשוב. בחירת עורך הדין המתאים לעריכת הסכם הממון יכולה לשנות מקצה לקצה את תחושת הזוג בעת עריכתו, ולכן חשוב לבחור עורך דין לענייני משפחה והסכמי ממון אשר אתם מתחברים לאופיו, כמו גם מרגישים בנוח בנוכחותו.

    לבחור בעורך הדין הנכון

    בסופו של יום, בני הזוג חיים יחדיו ומתחתנים מתוך אהבה אחד לשני, כמו גם מתוך דאגה הדדית וכנגזר מכך גם דאגה לאינטרסים הכלכליים אחד של השני, ואיש אינו היה רוצה מלכתחילה להיפרד ולממש את הסכם הממון, אך הוא עדיין משמעותי. משרד עורכי הדין יוסף אמר הוא משרד עורך דין לענייני משפחה מוכר ובעל מוניטין מצוין בכל הכרוך בדיני משפחה בכלל ובעריכת הסכמי ממון בפרט. מעוניינים לערוך את ההסכם החשוב באווירה נוחה ורגועה? פנו אלינו לייעוץ ראשוני ונשמח לסייע.

     

    עורך דין הסכם ממון

    מאמרים נוספים

    עו"ד צוואות מנוסה

    עו"ד צוואות צוואה היא מסמך חשוב שיש לו משמעות גדולה מאד וצריך לוודא שכותבים ועורכים אותו על פי הכללים. כאשר המסמך נפתח ונחשף מי שכתב אותו כבר לא בין החיים ואי אפשר לברר דברים או לשאול שאלות. מכאן שאדם שחשוב לו...
    להמשך קריאה

    עו"ד לענייני ירושה - ניסיון רב שנים

    עו"ד לענייני ירושה אף אחד לא אוהב לדבר בקול רם על מה שקורה לאחר פטירתו של אדם אהוב ומהסיבה הזאת כל מה שקשור לנושאים כמו צוואות או ירושות היה כזה שלא מדברים עליו ואפילו מסתירים אותו. אנשים האמינו במזל רע והעדיפו...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך