מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    היכן פונים לקבלת סיוע משפטי מעורך דין לענייני גירושין?

    גירושין הינם תחום משפטי אשר נמצא בישראל תחת החוק הדתי וסמכות של בית הדין הרבני. מדובר בתחום משפטי רחב וסבוך, הנכלל בעולמם של דיני המשפחה, והתעסקות בו מצריכה סיוע מצידו של בעל מקצוע מקצועי ואמין, שכן מדובר בסוגיות רגישות ובעלות פן אישי בעבורנו, שכן לרוב מעורבים בו ילדים משותפים, רכוש משותף ולא משותף, ואף נושאים אחרים. לכן, נרצה להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני גירושין שהתמקצע בתחום, אשר יעזור לנו להיאבק על זכויותינו ולהשמיע את טענותינו בכל הערכאות המשפטיות הרלוונטיות.

    במדינת ישראל ישנם עורכי דין רבים אשר עוסקים בתחום הגירושין בפרט ובתחום דיני המשפחה בכלל. אך עקב הרגישות הרבה בעולם הגירושין, לא כדאי לנו לפנות לבעל מקצוע אשר איננו מכירים כלל, לא מכירים את הרקע המקצועי או רקורד ההצלחות שלו, ואף לא בהכרח מרגישים כי הוא זכאי לאמון מצידנו. אין ספק כי בעת הגירושין כנראה בני הזוג המתגרשים מביאים עימם מטען רגשי שלא פשוט לנטרל אותו בזמן התעסקות משפטית בנושאים כמו הסדרי ראייה לילדים, חלוקת רכוש משותף ותשלומי מזונות. מכל הסיבות האלו ואחרות, מומלץ למצוא עורך דין לענייני גירושין שמתאים לדרישותינו, כדי לצלוח תקופה זו בהצלחה.

    במסגרת הליך הגירושין אני נדרש לקבל סיוע משפטי בתחומים הבאים:

    בהליך הגירושין, בני זוג צריכים להסדיר ביניהם מספר של נושאים בעלי חשיבות וכן בעלי פן רגשי. למשל, אם ישנו רכוש משותף שנצבר במהלך תקופת חייהם המשותפים על בני הזוג לחלקו לרוב בצורה שווה, למעט מספר חריגים. אם לבני הזוג ישנם ילדים משותפים מהנישואים יש להסדיר את עניין תשלומי המזונות, הסדרי המשמורת וכן נושאים נוספים. מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני גירושין, על מנת לעבור תקופה לא פשוטה זו על בצורה הטובה ביותר. יוסף אמר, בעל תואר ראשון ושני במשפטים, מוסמך כבורר וכמגשר, בעל ניסיון רב בתחום הגירושין ובדיני המשפחה בכלל, וישמח לעזור לכם בהשגת זכויותיכם בנושא זה ועניינים משפטיים נוספים.

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך

    מאמרים נוספים

    עורך דין גירושין בעל וותק רב

    עורך דין גירושין עורכי דין שמתמחים בליווי תהליכי גירושין הם דמויות מפתח בכל תהליך ועבור כל זוג. הם יודעים מה דורשת המערכת המשפטית מהזוגות, על מה צריך לדבר ולהחליט, הם יכולים לסייע רבות בהרגעת הרוחות ובהצמדות לדברים החשובים (חלוקת הרכוש וקביעת...
    להמשך קריאה

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך