מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    מה הם סימני השאלה שעורך דין ירושה עוזר לפתור?

    אף אכן מאיתנו לא רוצה לחשוב על היום בו הוא או מי מיקיריו עשוי לעבור אל העולם הבא. אך אין ספק כי יש להתכונן לכך, שכן בדרך כלל אדם ישאיר אחריו לא רק רכוש מסוים, אלא בני משפחה ואנשים נוספים אשר ירצה להעניק להם את מה שהיה ברשותו בחייו. רכוש אשר עשוי אדם להשאיר אחריו לדוגמא יכול להיות רכוש פיזי כגון דירת מגורים, רכב, ונכסים אחרים כמו חסכונות בבנק. בנוסף, אדם יכול להשאיר אחריו נכסים רוחניים כגון זכויות יוצרים על מוצר מסוים. לכן, על מנת שאדם יוכל לוודא כי רכושו אכן יעבור ליקיריו, מומלץ לפנות לעורך דין ירושה כדי לקבל מענה משפטי מקיף שבאמצעותו יוכל להיות רגוע לגבי הגעת רכושו לידיים הנכונות.

    עורך דין ירושה יסייע לנו להבין מה הוא הרכוש שברשותנו שניתן להעביר הלאה במקרה של פטירה, וכן לידיים של מי רכוש זה יתגלגל בסופו של דבר. מבחינת הרכוש עצמו, כמובן מדובר על כל הרכוש הפיזי שברשותנו מדירה שבבעלותנו ועד לרמת תכשיטים שעברו בירושה או חפצים בעלי ערך סנטימנטלי אשר נמצאים בחזקתנו בעת המוות. מבחינת האנשים שאליהם יגיע הרכוש כמובן שבראש נמצאים בני הזוג הנותרים בחיים, ילדי ונכדי המנוח או המנוחה, וכן בני משפחה, חברים או אחרים אשר בחר המנוח להעניק להם את חפציו. עורך הדין יסייע לנו בכך באמצעות הוצאת צו ירושה, לפי חוק הירושה, אשר בו יפורטו כאמור זהות היורשים וחלקם בעזבונו של המנוח.

    מה התוקף המשפטי של צו הירושה?

    צו הירושה הוא למעשה האסמכתא המשפטית אשר בידינו ומפרטת את הזכויות בנכסי מנוח אשר עוברות ידיים לאחר פטירתו. את הצו ניתן להגיש לרשם לענייני ירושה או לבית הדין הרבני. אין להתבלבל עם צו קיום צוואה, אשר מבקש מי שמיועד להנות מהצוואה לאחר פטירת המוריש. יוסף אמר, בעל תואר ראשון ושני במשפטים, מוסמך כבורר וכמגשר, הינו עורך דין ירושה ובעל ניסיון רב בדיני המשפחה בכלל. עורך דין אמר ישמח לעזור לכם בהשגת זכויותיכם בנושא זה ועניינים משפטיים נוספים.

    עו"ד לשון הרע

    מאמרים נוספים

    עורך דין גירושין בעל וותק רב

    עורך דין גירושין עורכי דין שמתמחים בליווי תהליכי גירושין הם דמויות מפתח בכל תהליך ועבור כל זוג. הם יודעים מה דורשת המערכת המשפטית מהזוגות, על מה צריך לדבר ולהחליט, הם יכולים לסייע רבות בהרגעת הרוחות ובהצמדות לדברים החשובים (חלוקת הרכוש וקביעת...
    להמשך קריאה

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך