מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    מתי אני אזדקק לשירותיו של עו"ד לשון הרע?

    נדמיין מקרה, לא כל כך מופרך, בו אתם מגלים כי הופצה עליכם אמירה כלשהי במרחב הציבורי אשר מביאה לפגיעה בחייכם, למשל במעמד האישי שלכם או במקום התעסוקה. מקרה שכזה הוא בעצם מקרה שמוגדר לשון הרע, והיא כל דבר שפרסומו עלול לפי חוק לשון הרע לעשות אחד מהדברים הבאים- להשפיל אדם בעיני הבריות, לעשותו למטרה לשנאה, לבוז או ללעג. לבזות אדם בשל מעשים, התנהגות או תכונות המיוחסות לו. לפגוע באדם במשרתו, בעסקו, במשלח ידו או במקצועו. במקרים אלו כדאי להיעזר בשירותיו של עו"ד לשון הרע אשר מכיר את החוק ויכול לסייע לנו לעמוד על זכויותינו. כזה הוא עורך הדין יוסף אמר, פנו אליו לייעוץ.

    עו"ד לשון הרע יכול לסייע לי מאוד במקרים רבים, בעיקר בשני העשורים האחרונים בהם נכנסנו לעידן התקשורת הדיגיטלית, ובו המרחב האינטרנטי הפך למדורת השבט החדשה. במקרים כפי שתיארנו אנו יכולים לתבוע בבית המשפט את זכותנו ששמנו הטוב לא ייפגע. התביעה המוגשת צריכה לעמוד במספר תנאים- יש להוכיח כי שמנו הטוב הושמץ שלא בצדק, שההשמצה נעשתה בפרהסיה בין אם בעולם האמיתי או במרחב האינטרנטי, יש להראות כי זה נעשה בפני אדם אחד לפחות מלבדנו, וכן אף יש להראות כי העברנו לגורם המשמיץ בקשה לתקן את ההשמצה, להסירה או לפרסם התנצלות, אך הוא סירב לבקשותינו ולא נותר מנוס מאשר לתבוע את זכותנו בבית המשפט.

    למה בעצם חשובה כל כך למנוע פגיעה בשמי הטוב?

    במציאות של המאה ה-21, כאשר כולם מכירים את כולם וניתן להשיג מידע נרחב על כל אדם באמצאות חיפוש פשוט במנועי חיפוש באינטרנט, ובד בבד במדינה קטנה ומשפחתית כמו ישראל בה ישנה תחושה כי כולם מכירים את כולם, אין ספק כי ישנה חשיבות רבה, אפילו יותר מהמובן מאליו, לכך ששמנו הטוב לא ייפגע. יוסף אמר, בעל תואר ראשון ושני במשפטים, מוסמך כבורר וכמגשר, הינו עו"ד לשון הרע מנוסה ובעל ניסיון רב בדיני הנזיקין בכלל. עורך דין אמר ישמח לעזור לכם בהשגת זכויותיכם בנושא זה ועניינים משפטיים אחרים.

    עורך דין דיני משפחה

    מאמרים נוספים

    עורך דין גירושין בעל וותק רב

    עורך דין גירושין עורכי דין שמתמחים בליווי תהליכי גירושין הם דמויות מפתח בכל תהליך ועבור כל זוג. הם יודעים מה דורשת המערכת המשפטית מהזוגות, על מה צריך לדבר ולהחליט, הם יכולים לסייע רבות בהרגעת הרוחות ובהצמדות לדברים החשובים (חלוקת הרכוש וקביעת...
    להמשך קריאה

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך