מחפשים ייעוץ מקצועי ? שלכם ונחזור אליכם בהקדם

    מה חשוב לדעת על תהליך הגירושין שלכם?

    ‏במשך תקופה אתם מבינים כי חיי המשפחה המשותפים שלכם מגיעים לסופם ואתם מבינים שהצעד הבא הוא פנייה לגירושים. זוהי מחשבה לא קלה בכלל ותהליך לא פשוט שמלווה ברגש רב וקשיים. אך מלבד הצדדים הרגשיים, יש אלמנטים טכניים ומשפטים של התהליך ובדיוק מהסיבה הזו, השלב הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרת עורך דין מקצועי, כמו ‏הצוות של משרד עורכי הדין יוסף אמר אשר ילווה אתכם לאורך כל שלב בדרך ויציע את הפתרונות הנכונים לסיטואציה שבה אתם נמצאים כעת.

    התהליך תלוי בבחירות שעשיתם בשלבים המוקדמים של החיים

    ‏אף על פי שברור לכם שאתם מעוניינים לסיים את חיי המשפחה שלכם ולפרק את מערכת היחסים הזוגית, זה לא אומר שאתם צריכים לקפוץ ראש למים ולקחת החלטות בצורה פזיזה ולא אחראית. ‏כמו שהשקעתם בהחלטות חשובות שלקחתם בעבר, כמו למשל החתונה ברבנות או הסכם ידועים בציבור, גם כאן יש צורך בתכנון השלבים השונים, לעבוד בצורה נכונה וחשוב לדעת איך לתכנן את השלבים בהתאם לסיטואציה שבה אתם נמצאים.

    מה חשוב לדעת על תהליך הגירושין שלכם?

    הליווי של עורך הדין הוא לא מילה גסה

    ‏הפעולה הראשונה שעומדת על הפרק בתהליך גירושין היא התקשרות עם עורך דין גירושין מומלץ. בעיקר בגלל שהוא יודע איך להסתכל על התמונה הגדולה ביחד איתכם ובשבילכם. רק לאחר מכן אפשר להתחיל לבנות את אסטרטגית העבודה הרלוונטית. כלומר, יש לכם אינטרס מובהק לחפש איש המקצוע המושלם לפני שמתחילים לעבוד.

    חלוקה הוגנת לטובת הילדים והמשפחה

    תהליך הגירושין הוא תהליך לא פשוט בו בני הזוג נפרדים האחד מהשני ומפרקים את חייהם המשותפים. החיים המשותפים כוללים רכוש משותף, ילדים, כספים וגם רגשות, חלומות ועוד. תהליך זה מלווה בקשיים רגשיים רבים שכן בעזרתו של ערוך דין מחלקים את הרכוש, קובעים על כללים ונפרדים לשלום. ישנם תהליכים אשר בני הזוג מצליחים להגיע להבנה משותפת וישנם מקרים בהם ההליך נעשה בצורה לא טובה, מכוערת ובעלת חיכוכים רבים אשר במהלכה אחד מבני הזוג יכול להתבטא בצורה לא נעימה, לקלל ואף להכפיש את הצד השני אל מול רבים. במקרה כזה ובמידה ונגרם נזק תדמיתי עקב לשון הרע ניתן להיעזר בליווי של עורך דין נזיקין אשר יכול לעזור בתביעת הצד השני על הנזקים.

    ‏לא משנה עד כמה מורכב הוא המצב בין שני בני הזוג ועד כמה אתם מרגישים מתוסכלים מהסיטואציה, ‏בשלב הזה הדבר הנכון ביותר לעשות יהיה לעצור הכל ולפנות לעזרתו של עורך דין מומחה בתחום דיני המשפחה מהצוות של משרד עו"ד יוסף אמר, על מנת לקחת החלטות שיאפשרו לכם לבנות את העתיד של המשפחה שלכם בלי לפגוע באף אחד מהאנשים האחרים. לפרטים 052305050.

    מה חשוב לדעת על תהליך הגירושין שלכם?

    מאמרים נוספים

    עורך דין גירושין בעל וותק רב

    עורך דין גירושין עורכי דין שמתמחים בליווי תהליכי גירושין הם דמויות מפתח בכל תהליך ועבור כל זוג. הם יודעים מה דורשת המערכת המשפטית מהזוגות, על מה צריך לדבר ולהחליט, הם יכולים לסייע רבות בהרגעת הרוחות ובהצמדות לדברים החשובים (חלוקת הרכוש וקביעת...
    להמשך קריאה

    מה זה ייפוי כוח מתמשך

    עורכי דין ייפוי כח מתמשך הרבה מאד אנשים כיום מודעים לנושא של מסמכים כמו צוואות או ייפוי כוח מתמשך והמשמעות של כל אחד מהם. באשר לייפוי כוח מתמשך מדובר במסמך שייכנס לתוקפו כאשר מייפה הכוח עודנו בחיים אך מצבו הבריאותי או...
    להמשך קריאה
    חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
    Open chat
    1
    Scan the code
    שמי יוסף אמר ואני אשמח לעזור לך